مهندسان اسکان تدبیر

Tadbir Eskan Co


شرکت مهندسان تدبیر اسکان در سال 1381 با هدف ساخت سازه‌ها و تجهیزات فولادی طراحی شده توسط شرکت مهندسین مشاور تهران بوستن تأسیس شد. اين شركت هم‌اكنون در زمینه‌ي طراحی و ساخت سازه‌ها و تجهیزات فولادي در ساختمان‌هاي زير فعاليت مي‌كند.
- ساختمان‌هاي خاص
- ساختمان‌هاي مسكوني
- كارخانه‌هاي توليد مواد غذايي
- تصفيه‌خانه‌هاي آب و فاضلاب

مهندسان اکسین تدبیر

Oxin Tadbir Engineers


شركت مهندسان اكسين تدبير با هدف انجام و عرضه‌ خدمات فني و مهندسي مشاوره‌اي، مديريتي و اجرايي طرح‌ها و پروژه‌ها، آموزش و بسط دانش فني و مهندسي بومي منطقه براي به كارگيري استانداردهاي جهاني خدمات مهندسي و پي‌ريزي يك شركت مهندسي معتبر در منطقه‌ي جنوب كشور در سال 1382 به عنوان يكي از شركت‌هاي اقماري مهندسين تهران بوستن تأسيس شد.
اين شركت در پروژه و طرح‌هاي تأمين و انتقال آب و فاضلاب، شبكه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب، راهبري و تعمير و نگهداري و تصفيه‌خانه‌هاي آب و فاضلاب خدمات زير را ارائه مي‌كند:
- طراحي پايه
- مهندسي تفصيلي
- مديريت طرح
- مديريت نصب و بهره‌برداري
- خدمات مهندسي ارزش
- كنترل پروژه

مهندسان سیگما تدبیر

Sigma Tadbir Engineers


شركت مهندسان زيگما تدبير با جذب مديران و متخصصان پرسابقه با هدف مشاوره در زمينه‌هاي صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و واحدهاي شيميايي به عنوان يكي از شركت‌هاي اقماري مهندسين تهران – بوستن در سال 1389 تأسيس شد.
اين شركت در فعاليت‌هاي خود تعريف (شامل مطالعه‌ي بازار، ارزيابي‌هاي اقتصادي، فني و مالي و مطالعات امكان‌سنجي)، توسعه (شامل تأمين و انتقال تكنولوژي، خدمات قراردادي، مديريت طرح و نظارت عاليه و مديريت ساخت) و خدمات پروژه (شامل مديريت، برنامه‌ريزي و كنترل هزينه‌ي پروژه، مطالعات مفهومي و طراحي بنيادي، مهندسي مقدماتي و مقدماتي پيشرفته، مهندسي تفصيلي و خريد كالا) را در طيف وسيعي از صنايع زير پوشش مي‌دهد.
- مجتمع‌هاي پتروشيمي
- تأسيسات پالايش نفت و فراورش گاز
- تأسيسات سطح‌الارضي توسعه‌ي ميادين نفت و گاز
- سيستم‌هاي انتقال
- سيستم‌هاي ثابت (سيستم‌هاي جانبي، ذخيره‌سازي و ...)
- صنايع شيميايي و تأسيسات وابسته
فارسی